Veelgestelde vragen

Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat deze verwerkt is?

Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een e-mail met de orderbevestiging van ons hebt ontvangen. Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: info@leuketratatie.nl.

Wat is de levertijd?

Dit is afhankelijk van het soort bestelling. Bij (de meeste) producten wordt de geschatte leverdatum aangegeven. Je kunt alle informatie over de verzending hier vinden.

Eventuele vertragingen worden duidelijk aangegeven op de website.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

We hebben geen fysieke winkel en het is daarom niet mogelijk bestellingen af te halen.

Wat heb ik nodig om een traktatie te maken?

Als je een ‘DIY – Print je traktatie‘ aanschaft, heb je de volgende benodigdheden nodig om de traktatie in elkaar te zetten:

Normaal printpapier (van 75 gram)
– Een printer met kleurencartridge
– Een schaar
– Lijm (wij adviseren een lijmroller omdat dit het netste werkte)
– Iets lekkers of een cadeautje om de traktatie te vullen. Bijvoorbeeld een chipszakje, Pringles, popcorn, snoepjes, koekjes, uitdeelboekjes etc.

Zijn er aanvullende voorwaarden voor kortingscodes?

Ja, kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of acties. Iedere kortingscode is gedurende een bepaalde periode geldig, na deze periode kan de kortingscode niet meer worden gebruikt.

Wat gebeurt er met mijn korting wanneer ik een product retour stuur?

Indien je de producten retourneert waarmee je de kortingscode heb gebruikt, dan komt de korting te vervallen.

Door het gebruik van de kortingscode kom ik onder het gratis verzendbedrag uit. Klopt dit?

Ja dit klopt. Als basis voor het berekenen van de verzendkosten nemen wij het totaalbedrag van je winkelwagen minus eventuele kortingen.

Ik heb een verkeerd product of verkeerde bestelling ontvangen.

Dat is vervelend! Helaas gaat er wel eens wat mis. Klopt je bestelling niet, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Wat als ik niet tevreden ben?

We doen ons best om je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Mocht je onverhoopt toch ontevreden zijn, laat ons dit dan gerust weten.

Vanwege de persoonlijke aard van de traktaties is het niet mogelijk om kant en klare bestelling te retourneren. We zullen wel altijd proberen een oplossing te zoeken of je tegemoet te komen.

Je vind alle voorwaarden voor retourneren op deze pagina.

Veelgestelde vragen

Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat deze verwerkt is?

Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een e-mail met de orderbevestiging van ons hebt ontvangen. Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: info@leuketratatie.nl.

Wat is de levertijd?

Dit is afhankelijk van het soort bestelling. Bij (de meeste) producten wordt de geschatte leverdatum aangegeven. Je kunt alle informatie over de verzending hier vinden.

Eventuele vertragingen worden duidelijk aangegeven op de website.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

We hebben geen fysieke winkel en het is daarom niet mogelijk bestellingen af te halen.

Wat heb ik nodig om een traktatie te maken?

Als je een ‘DIY – Print je traktatie‘ aanschaft, heb je de volgende benodigdheden nodig om de traktatie in elkaar te zetten:

Normaal printpapier (van 75 gram)
– Een printer met kleurencartridge
– Een schaar
– Lijm (wij adviseren een lijmroller omdat dit het netste werkte)
– Iets lekkers of een cadeautje om de traktatie te vullen. Bijvoorbeeld een chipszakje, Pringles, popcorn, snoepjes, koekjes, uitdeelboekjes etc.

Zijn er aanvullende voorwaarden voor kortingscodes?

Ja, kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met andere kortingscodes of acties. Iedere kortingscode is gedurende een bepaalde periode geldig, na deze periode kan de kortingscode niet meer worden gebruikt.

Wat gebeurt er met mijn korting wanneer ik een product retour stuur?

Indien je de producten retourneert waarmee je de kortingscode heb gebruikt, dan komt de korting te vervallen.

Door het gebruik van de kortingscode kom ik onder het gratis verzendbedrag uit. Klopt dit?

Ja dit klopt. Als basis voor het berekenen van de verzendkosten nemen wij het totaalbedrag van je winkelwagen minus eventuele kortingen.

Ik heb een verkeerd product of verkeerde bestelling ontvangen.

Dat is vervelend! Helaas gaat er wel eens wat mis. Klopt je bestelling niet, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Wat als ik niet tevreden ben?

We doen ons best om je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Mocht je onverhoopt toch ontevreden zijn, laat ons dit dan gerust weten.

Vanwege de persoonlijke aard van de traktaties is het niet mogelijk om kant en klare bestelling te retourneren. We zullen wel altijd proberen een oplossing te zoeken of je tegemoet te komen.

Je vind alle voorwaarden voor retourneren op deze pagina.

0
    0
    Je winkelmandje
    Je winkelmandje is leegGa terug naar de shop