Retourneren
We doen ons best om je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Mocht je onverhoopt toch ontevreden zijn, laat ons dit dan gerust weten.
Ben je toch niet helemaal tevreden over bestelde producten die niet gepersonaliseerd van aard zijn, dan willen je vragen contact met ons op te nemen.
Wat als het bezorgde artikel beschadigd is?
Ons advies is om het artikel direct bij ontvangst te controleren op mankementen. Wanneer blijkt dat het artikel/ de bestelling beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@leuketraktatie.nl. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur.
Waar moet een retourzending aan voldoen?
Heb je contact met ons opgenomen over een bestelling en kan je (een deel van) je bestelling retourneren, dan verzenden we je een retourlabel. Aan deze voorwaarden moet de retourverzending aan voldoen:
✓ Bij voorkeur verpakken in de oorspronkelijke verpakking, of een alternatieve verpakking waarin de producten niet kunnen beschadigen.
✓ Wij verzoeken je de pakbon/ factuur in de doos mee te sturen.
✓ Indien er schade is ontstaan aan het product dan ben je als klant verantwoordelijk voor de waardevermindering.
Welke artikelen mogen niet geretourneerd worden?
– Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Dit geldt bijvoorbeeld voor etenswaren.
– Maatwerk producten / producten die een gepersonaliseerd karakter hebben.
Wie betaalt de kosten van de retourzending?
We bieden de mogelijkheid om producten (na contact) kosteloos te retourneren via een PostNL locatie. Je ontvangt na contact met de klantenservice een retourlabel.
Alleen retouren die worden verzonden met een verzendlabel wat je van ons hebt ontvangen zijn kosteloos. Wanneer je kiest voor een andere retourmethode dien je zelf zorg te dragen voor de kosten van de zending. Bij de PostNL locatie ontvang je een afgiftebewijs, bewaar deze goed.
Hoe lang duurt het voordat ik het geld terug krijg.
We storten zo snel mogelijk het bedrag terug op de rekening waarmee je de betaling van je bestelling hebt voldaan – na ontvangst van de geretourneerde producten. Na ontvangst staat het bedrag meestal binnen 15 dagen op je rekening.
Retourneren
We doen ons best om je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Mocht je onverhoopt toch ontevreden zijn, laat ons dit dan gerust weten.
Ben je toch niet helemaal tevreden over bestelde producten die niet gepersonaliseerd van aard zijn, dan willen je vragen contact met ons op te nemen.
Wat als het bezorgde artikel beschadigd is?
Ons advies is om het artikel direct bij ontvangst te controleren op mankementen. Wanneer blijkt dat het artikel/ de bestelling beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@leuketraktatie.nl. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur.
Waar moet een retourzending aan voldoen?
Heb je contact met ons opgenomen over een bestelling en kan je (een deel van) je bestelling retourneren, dan verzenden we je een retourlabel. Aan deze voorwaarden moet de retourverzending aan voldoen:
✓ Bij voorkeur verpakken in de oorspronkelijke verpakking, of een alternatieve verpakking waarin de producten niet kunnen beschadigen.
✓ Wij verzoeken je de pakbon/ factuur in de doos mee te sturen.
✓ Indien er schade is ontstaan aan het product dan ben je als klant verantwoordelijk voor de waardevermindering.
Welke artikelen mogen niet geretourneerd worden?
– Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Dit geldt bijvoorbeeld voor etenswaren.
– Maatwerk producten / producten die een gepersonaliseerd karakter hebben.
Wie betaalt de kosten van de retourzending?
We bieden de mogelijkheid om producten (na contact) kosteloos te retourneren via een PostNL locatie. Je ontvangt na contact met de klantenservice een retourlabel.
Alleen retouren die worden verzonden met een verzendlabel wat je van ons hebt ontvangen zijn kosteloos. Wanneer je kiest voor een andere retourmethode dien je zelf zorg te dragen voor de kosten van de zending. Bij de PostNL locatie ontvang je een afgiftebewijs, bewaar deze goed.
Hoe lang duurt het voordat ik het geld terug krijg.
We storten zo snel mogelijk het bedrag terug op de rekening waarmee je de betaling van je bestelling hebt voldaan – na ontvangst van de geretourneerde producten. Na ontvangst staat het bedrag meestal binnen 15 dagen op je rekening.